Aknakoda veebilehe värskendamine oli küll väike projekt, kuid väärib esiletõstmist. Selle projekti eriliseks tegi asjaolu, et väga lühikese tööajaga (~3 tööpäeva) saavutati märkimisväärne tulemus, ilma vajaduseta arendada täiesti uut veebilehte. Kliendiga oleme juba pikemat aega koostööd teinud hooldustööde ja väiksemate muudatuste raames.
Juba mõnda aega märkasime, et 2016. aastal loodud veebileht hakkas ajale jalgu jääma ning vajas värskendust. Meie hinnangul võis aegunud välimus negatiivselt mõjutada ka veebist tulevate päringute hulka. Tehniliselt oli veeb siiski heas seisukorras, kuna see oli regulaarselt uuendatud. Samuti oli klient rahul lehe struktuuri ja üldise ülesehitusega.
Pärast põhjalikku arutelu otsustasime keskenduda veebilehe visuaalse ilme värskendamisele. Meie UX/UI disainer lõi uued kujundused avalehele ja sisulehtedele, uuendades fondid, värviskeemi ning andes juhised ka teistele sisulehtedele. Suurema muudatuse said päis ja jalus. Pikaajalise analüütika põhjal kohandasime ka lehe navigeerimist ning täiustasime üleskutseid, et suunata kasutajaid tõhusamalt soovitud tegevuste juurde.
Pärast disainitöid järgnes kiire arendusprotsess. Veebilehel tehti stiilimuudatusi, ehitati uus päis ja jalus, värskendati avaleht ning viidi sisse vajalikud korrektuurid sisulehtedel. Tulemuseks oli sisuliselt uue veebilehe mulje, ilma suuremahuliste arendustööde vajaduseta.
Projekti tulemusi analüüsisime, võrreldes veebist tulnud päringute mahtu perioodil pärast lehe uuendamist aasta varasema sama ajavahemikuga. Tulemused näitasid, et päringute hulk kasvas 10%. Klient sai tehtud investeeringu tagasi väga lühikese aja jooksul.
Tasub mainida, et mõõtsime ainult meie päringumooduli kaudu tulnud kontakte. Kahjuks puuduvad meil andmed kaudsete päringute kohta, mis võisid tegelikku kasvu veelgi suurendada.
See projekt on hea näide sellest, kuidas väikese eelarve ja nutikate lahendustega on võimalik saavutada märgatavaid tulemusi.