Web Development Services

Otsimootoritele optimeerimine

Pakume optimeerimist olemasolevatele veebidele. Teeme optimeerimistöid nii veebilehtedele kui ka veebipoodidele.

Lühike sissejuhatus otsimootoritele optimeerimisele

otsingumootoritele-optimeerimineOtsimootoritele optimeerimine (ehk SEO) seisneb veebilehe sisu relevantsuse tõstmises konkreetses niššis. Otsimootorid nagu Google, Bing ja Yahoo kasutavad informatsiooni kogumiseks ning indekseerimiseks automatiseeritud veebiroboteid, mille eesmärgiks on leida uut informatsiooni. See informatsioon paisatakse inimestele ette otsingutulemustes. Otsimootoritele optimeerimine aitab teha Sinu veebi nähtavaks ning tõsta selle relevantsust. Selle tulemusena hakkab Su veeb tulema välja nende otsingutulemuste eesotsas, mis on relevantsed just Sinu ärile, tuues veebiküljastajaid, kes on potentsiaalselt huvitatud lehel pakutavast.

 

Mis on meie põhitegevused SEOd tehes?

 

Esmajärjekorras on vaja kindlaks teha enimotsitud märksõnad, mida kasutavad inimesed, kes on huvitatud Sinu tootest või teenusest. Kui märksõnad on tuvastatud, alustame veebilehe optimeerimist. Teeme kindlaks, et vastavad märksõnad saavad pandud veebilehe tiitlitesse, pealkirjadesse, sisusse ning veebikoodi. Hoolitseme selle eest, et optimeerimise lõpptulemus tunduks loomulik ja naturaalne ning ei jätaks masinlikku muljet. Kogu optimeerimisprotsessi vältel lähtume sellest, et veeb on mõeldud eelkõige inimesele ja mitte otsingumootori robotitele.

 

Piltide optimeerimine

 

Kõigil peamistel otsimootoritel on pildiotsing, mis tähendab, et tuleb hoolitseda selle eest, et pildid Sinu veebis oleksid võimalikult optimeeritud. Piltide optimeerimisel on vajalik lisada vastavad märksõnad piltide failinimedesse, pealkirjadesse ja otseloomulikult ALT tagidesse. Pildid võivad tuua väga palju nišši liiklust, mis muudab nende optimeerimise väga tähtsaks.

 

Unikaalne ning kaasav veebilehe sisu

 

Unikaalne ja hästi kirjutatud veebisisu loob eelduse kiireks indekseerimiseks ning kõrgeks kohaks otsingutulemustes. Sisu kopeerimisega teistelt lehtedelt tänapäeval kaugele ei jõua. Väga tähtis on luua sisu ise ning veenduda, et see on originaalne ja huvitav lugeda. Hästi kirjutatud sisu meelitab inimesi ka viitama Sinu lehele, mis tõstab lehte otsingutulemustes veelgi.

 

Meta kirjeldus

 

Meta tagide optimeerimine

Meta kirjeldus () ei ole otsene mõjufaktor sellele, mitmendal kohal Sinu veebileht otsingutulemustes paikneb. Sellele vaatamata omab see kaudset mõju ja seda just nimelt CTR (Click Through Rate) näol, ehk teisisõnu Meta kirjeldust näevad inimesed kui nad otsingutulemusi läbi vaatavad ja mida rohkem nad Sinu lehel klikivad, seda parem CTR. Võib kindel olla, et Google võtab CTRi kui ühte kvaliteedisignaali. Mida kõrgem see on, seda vajalikum on Sinu veebileht, seega näitab Google ka seda lehte otsingutulemustes kõrgemal kohal. Hästi kirjutatud ja inimesele lihtsasti haaratav Meta kirjeldus võib tõsta Sinu veebi CTRi märkimisväärselt.

 

Veebilehe kiiruse optimeermine

Kas oled kasutanud oma lehel http://gtmetrix.com või http://tools.pingdom.com? Kui leht laeb kauem kui 3 sekundit, siis peetakse seda aeglaseks. Nii ka Google, kelle algorütmis kiiruse näitja olulist rolli mängib. Meie vaatame üle, kus tekivad täpsemad pudelikaelad ning eemaldame need. Lisaks sellele installeerime mitmed vajalikud moodulid, mis veelgi enam tõstavad laadimis kiirust.

 

Linkimine ehk viitamine

Lingistrateegia üles seadmine on väga suure tähtsusega. Mida rohkem viidatakse Sinu veebilehele relevantsetelt veebilehtedelt, seda kõrgem saab olema Sinu veebi autoriteetsus ning seega ka kõrgemad positsioonid otsingutulemustes.

Mida rohkematest kohtadest Sinu veeb viiteid saab, seda parem. Sellepärast on tähtis viidata artikli kataloogidest, Wikidest, blogi lehtelt, jne. Viidete rohkus, geograafiline jaotuvus, jms näitavad Sinu lehe populaarsust ning tähtsust.

 

Google analüütika

 

Googli analüütika

Tähtis on jälgida oma tulemuslikkust Google Analüütika abiga. Näed kohe, kust Sinu külastajad tulid ja mida nad otsisid, et Sinu leheni jõudsid. Ühtlasi näed, missugused märksõnad olid need, mis tõid Sulle just selle külastaja, kes tegi ostu või päringu. Võimalused Google Analüütikaga on tohutud, aga kahjuks ei kasuta seda tööriista täna üsna paljud ettevõtted ja on seetõttu teadmatuses. Meie sätime Sinu lehele analüütika paika ning anname ülevaate toimuvast ja kasutame saadud infot lehe täiendamiseks.

 

Nutiseadme sõbralikus

 Telefonide kasutamine internetis surfamiseks on tõusnud märkimisväärselt. Nutiseadet kasutavate külastajate osakaal on kasvanud 30% peale ja see protsent on kasvamas veelgi. 21. Aprill lanseeris Google uuendus, kus mobiilsetes otsingutulemustes on eelistatud just mobiilisõbralikud veebilehed. Meie teeme kindlasti oma tegevuste juures kindlaks, kas veeb on nutiseadme sõbralik ning vajadusel korrigeerime.

 

Otsimootoritele optimeerimise põhietapid

Märksõna analüüs

Selles etapis uurime järgi missuguseid märksõnu ja kui palju kordi otsitakse. Sellest lähtuvalt koostame ka märksõnade pingerea, mis võiksid tulevikus veebi sisus rohkem avalduda.

Veebianalüüs

Põhjalik analüüs veebilehe hetke optimeeringule. Koostame tegevuskava, missuguseid punkte peaks lehel parandama, lisama, eemaldama.

Optimeerimistööd

Asume asja kallale. Võtame veebi ette viimse detailine. Lehe struktuur, sisu, URLid, tiitlid, pildid, mobiilsuse jne.

Kiiruse optimeerimine

Katsume parandada lehe laadimiskiirust. Eemaldame pudeli kaelad ning lisame vajalikud lisad, mis muudavad lehe külastaja jaoks kiiremaks.

Linkide ehitamine

Koostame linkide ehitamise strateegia. Otsime kohad, kus võiks potensiaalselt häid linke saada.

20%

Orgaanilise liikluse suurenemine

10%

Bounce rate vähenemine

25%

Külastuskestvuse pikenemine

15%

Lehe vaatamiste arvu suurenemine

Meie viimased tehtud tööd

Vaata kõiki projekte

Räägi meile oma projektist

Vaatame koos üle ning mõtleme, mida ja kuidas saaks paremaks teha.

Tagasiside

Vaata kõiki

[NEXForms id=”2″ ]